wtorek, 28 stycznia 2014

LIEBSTER BLOG AWARD i narty we Włoszech


Hej! Jak widzicie, mam nowy szablon za co serdecznie dziękuje Zaczarowanym Szablonom i Patrycji, która ustawiła go (jak zwykle) za taką sierotkę jak ja, która nie umie tego załatwić. Dzisiejszy post będzie podzielony na dwie części:

a) LIEBSTER BLOG AWARD
b) Relacja z ferii we Włoszech. 



Okej, więc przejdźmy do pierwszego podpunktu. Chciałabym bardzo podziękować Patrycji za tę nominację, bo strasznie podobają mi się takie rzeczy! Wiem, że niektórzy odmawiają brania udziału w tego typu 'zabawach' ja jednak w życiu bym nie zrezygnowała z czegoś takiego. Wydaje mi się to bardzo fajna akcja i temat na notkę, chociaż myślę że głównie na takich blogach jak ten, a nie na blogach z opowiadaniami, czy o modzie. Aczkolwiek ja gdybym dostała taką nominacje na blogu z opowiadaniem, też bym wzięła udział, bo bym się nie mogła powstrzymać. Tak więc mam nadzieje, że wszystkie osoby nominowane przeze mnie, wezmą udział. Wybrałam blogi dokładnie, a nie na zasadzie pierwszy lepszy. Dlatego, że większość z tych blogów poznałam dopiero teraz, to dopiero teraz dołączą do moich obserwowanych, ale zapewniam, że wszystkie bez wyjątku bo są na prawdę warte śledzenia. Dobra, zaczynamy. 


1. Skąd pomysł na taki, a nie inny adres bloga?

Zawsze miałam problemy z nazwami/tytułami i tym podobnym. Myślałam, myślałam i wymyślić nie mogłam. Ta nazwa wyszła dość spontanicznie, ale ma pewien jakiś tam dziwny sens. 'upendi' to jak zapewne da się domyślić, jest nazwą zaczerpniętą z Króla Lwa. Większą zagadką, szczególnie dla osób które nie oglądały serialu Chirurdzy, jest pewnie '007'. Tak nazywali Georga, moją ukochaną postać, na początku serialu :) 

2. Czym lub kim inspirujesz się w życiu?

Pytanie trudne, które chyba każdego skłoniłoby do lekkiej refleksji. Nie jestem pewna, czy mam taką osobę. Owszem, są osoby, które mogłabym ewentualnie nazwać "swoim autorytetem", aczkolwiek od niedawna je uznałam za autorytet, bo bardzo długo kierowałam się zasadą, że autorytety nie są potrzebne i że sami w jakiś sposób powinniśmy kształtować swój charakter. Moje spojrzenie na sprawę co prawda w niewielkim stopniu się zmieniło, dlatego do żadnego z tych dwóch 'autorytetów' jakie posiadam, nie chce i nigdy nie chciałam się całkowicie upodobnić. Jeżeli chodzi o postać bardzo odległą, jest to z pewnością Albert Eintein, a jeśli o tą, którą mam blisko przy sobie to chyba mój tata, w żaden sposób nie umniejszając przy tym roli mamy w moim życiu.

3. Czego nie może zabraknąć w twojej szafie? 

Z pewnością będą to luźne koszulki na krótki rękaw, najlepiej czarne. 

4. Jesteś imprezowiczką czy domatorką? 


Oj, domatorką. 

5. Czy udało Ci się spełnić twoje największe marzenie, czy wciąż do niego dążysz? 
Nie mam największego marzenia. Mam parę wielkich marzeń, do których wciąż dążę. Dlatego gdybym zobaczyła spadającą gwiazdę, zażyczyłabym sobie po prostu szczęścia. 

6. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach? 
Hipokryzji, udawania kogoś kim się nie jest, egoizmu i marudności (żeby nie było, nie twierdze że ja nie posiadam tych cech, w końcu jestem człowiekiem i pewnie z niektórych rzeczy nie zdaje sobie sprawy, po prostu tego nienawidzę.) 

7. Najgłupszy tekst na podryw, który kiedykolwiek usłyszałaś/przeczytałaś? 
'Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Nie? To podejdę jeszcze raz' 

8. Jakie są Twoje ulubione buty? 

Hmm... nie wiem, po prostu niech będą ładne i wygodne, nie mam konkretnego typu. 

9. Twoje motto życiowe bądź ulubiony cytat? 

Motto: Co nas nie zabije, to nas wzmocni. 
Cytat (od niedawna): "Możesz się przekonać, jakie to wszystko jest sztuczne. Nie jest nawet na tyle trwałe, by je nazwać miastem z plastiku. To papierowe miasto. Mówię ci, tylko popatrz, Q: popatrz na te wszystkie ślepe zaułki, ulice, które zawracają same na siebie, wszystkie domu wybudowane po to, by się rozpaść. Na wszystkich tych papierowych ludzi mieszkających w swych papierowych domkach i wypalających swoją przyszłość, byle tylko siedzieć w cieple. Na wszystkie te papierowe dzieciaki pijące piwo, które kupił im jakiś menel w papierowym całodobowym. Każdy opętany jest manią posiadania przedmiotów. Cienkich jak papier i jak papier kruchych. No i wszyscy ci ludzie. Mieszkam tu osiemnaście lat i ani razu w swoim życiu nie spotkałam kogoś, komu zależałoby na czymkolwiek istotnym"
A poza tym wszystkie cytaty Einteina :D

10. Czym dla Ciebie jest prowadzenie własnego bloga? 
Sama nie wiem, blog to po prostu miejsce, gdzie mogę wyrazić myśli, uczucia, poglądy.

11. Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?

Nie chcę wyjść na głupią, zakompleksioną nastolatkę, ale niezbyt.


Nominuje:

1. http://wdrodzedoidealublog.blogspot.com/
2. http://our-womenly-style.blogspot.com/
3. http://zdrowoznaczysmacznie.blogspot.com/
4. http://szeptyduszy.blog.onet.pl/
5. http://worldofjuliett.blogspot.com
6. http://aneczka84.blogspot.com/
7. http://imperfecta-beauty.blogspot.com/
8. http://chesire-blog.blogspot.com
9. http://olkafasollka.blogspot.com/
10. http://wyznania-bibliofilki.blogspot.com/
11. http://vivavoxdocet.blogspot.com/

Pytania:

1. Gdybyś miała zabrać jedną osobę na bezludną wyspę, kto by to był?
2. Najpiękniejsze miejsce w jakim byłaś?
3. Wszystkie książki na świecie mają zniknąć, a ty możesz przeczytać jeszcze tylko jedną, jaka by to była?
4. Jaka jest ulubiona potrawa, którą umiesz przyrządzić?
5. Słodycze, czy słone przekąski?
6. Jaki jest twój cel w życiu?
7. Jaka książka dała ci najbardziej do myślenia?
8. Kawa, czy herbata?
9. Czy gdybyś miała możliwość przeczytania książki w której zapisana by była twoja przyszłość, zrobiłabyś to?
10. Lubisz dużo spać?
11. Masz osobę za którą byś poświęciła życie?

To by było na tyle, jeśli chodzi o pierwszą część :) Teraz przejdźmy do Włoch. Głównie po prostu wstawię wam parę zdjęć, żebyście zobaczyli jak wyglądają mniej więcej stoki, aczkolwiek jest ich mnóstwo. Mówię tu do tych, którzy nigdy tam nie byli, przynajmniej nie na nartach. Uwielbiam jeździć, jakby się zastanowić to jedno z moich największych hobby, ale niestety mogę je realizować tylko raz do roku, przez tydzień. Według mnie, Dolomity zimą, to najpiękniejsze miejsce na świecie. W tym roku przejechałam na nartach 300 km :D Dużo? Mało?






Słoneczko, błękitne niebo i trochę wąska, acz niezbyt stroma i przyjemna trasa :) Spacerowa, że tak powiem.



Ostry zakręt!



To tylko fragment długiej i znacznie szerszej niż na tym odcinku trasy. Słoneczko wciąż świeci, oczywiście!



To chyba zjazd "Paradise" ale nie jestem pewna :)


Poważne oznakowanie! I kawałek mnie :3



Śnieżny puch.


Ładny widok?

A ten?




A tu taka ja, narciarka ^^




A to rozbawiło mojego tatę i zrobił zdjęcie w toalecie na stacji benzynowej już w Polsce xD


Miłych ferii (niezależnie od tego czy już trwają, czy jeszcze nie) 
Upendi007! 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, ale nie bawię się w tego typu łańcuszki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Och super! Dziękuję za nominację :) Pytania bardzo mi się podobają ;d

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałaś zdjęcie, które przedstawiało miejsce moich męczarni Twoimi pioseneczkami... atodamecza...atodamecza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęci widok w górach. Zapraszam moje blogger: http://naroznik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. PROSZĘ MNIE NIE NOMINOWAĆ DO TAKICH BZDURNYCH ZABAW!

    POZDRAWIAM
    www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) Domyślałam się, że niektóre blogi, które nominuję nie będą chciały się w to bawić, ale wystarczy tego nie robić, a nie od razu się bulwersować ;)

      Usuń

Szablon wykonała Nikumu
dla Zaczarowanych Szablonów.